Ciudadania i TIC: Metodologia 2.0 a Terrassa, una realitat…incipient!!!

Inauguració Jornada "Ciutadania i TIC"

Inauguració Jornada «Ciutadania i TIC»

El dissabte 23 de març de 2013, Enric Madrigal @enricmadrigal va despertar a les persones assistents de les diferents entitats i serveis de l’Ajuntament de Terrassa, reflexionant sobre la Resiliència i superar la por a fracassar, veure-la com una oportunitat de crèixer, superar-se, canviar…

La seva participació i reflexions es podrien resumir en la pregunta final: les entitats que tenen Plans Estratègics o Somnis? ;-D

finalistes terrassa13El programa “Ciutadania i TIC”, iniciativa de l’Ajuntament de Terrassa a través del seu Servei de Participació Ciutadana, ha significat formar a un centenar de persones entre tècnics i tècniques municipals i membres d’entitats amb l’objectiu de dotar-los d’estratègies, habilitats i competències digitals… per tal d’afrontar el camí cap a la relació i el treball en entorns virtuals. Han estat 7 cursos i tallers que s’han desenvolupat en la Masia de Ca n’Anglada però que ha comptat amb el suport de la plataforma http://metodologiadospuntzero.ning.com/

Les primeres valoracions han demostrat que les eines 2.0 si van acompanyades d’estratègies permeten una major comprensió per part dels usuaris,  per tant, la quantitat no sempre està renyida amb la qualitat. Per altre part, les persones participants han valorat molt positivament l’aplicabilitat dels coneixements adquirits per utilitzar-los en el dia a dia.

Jornada "Ciutadania i TIC"

Jornada «Ciutadania i TIC»

El programa Metodologia 2.0 del Departament d’E-inclusión @e_inclusión de Fundació Esplai, combina lo presencial amb lo virtual; el treball en xarxa amb les accions en els territoris; les eines digitals amb estratègies i funcionalitats per innovar socialment; les habilitats i competències digitals amb l’empoderament de les persones i les organitzacions… una manera de contribuir al creixement en tots els sentits. ;-D

Podeu veure les fotos de la jornada fent clic aqui

Cesk Gasulla, cap de departament d’E-Inclusión

Esta entrada fue publicada en E-formación, E-Inclusión y etiquetada , , , , . Guarda el enlace permanente.